marți, 19 octombrie 2010

Cursuri de dans sportiv

In curand o sa incep impreuna cu Mircea si Andreea un nou capitol legat de dans.
Dupa cum unii stiti, in perioada mai-iunie a acestui an, am organizat cursuri de dans pentru cei care au dorit sa invete putin cate putin din tainele dansului.
Asadar, in aceste zile urmeaza sa organizam orarul si o sa revin(cred ca saptamana viitoare) cu mai multe informatii legate de acest capitol: cursuri de dans sportiv!

Un comentariu:

  1. Bună ziua, numele meu este Costin Comba, lucrez în Antena 3 şi administrez un blog
    www.costin-comba.blogspot.com
    şi as vrea sa va rog, dacă se poate, ca pe blogul dumneavoastră, la lista blogurilor pe care le urmariti, să treceţi şi blogul meu. Este un blog de fotografie, dar si texte (pe care, dacă doriţi să vă daţi seama despre modul meu de gândire vă invit să le citiţi aici:
    http://costin-comba.blogspot.com/search/label/Omul%20si%20Gandirea )
    Vă mulţumesc şi imi cer scuze pentru deranjul creat.

    RăspundețiȘtergere