vineri, 22 octombrie 2010

35 ore 15 minute si 23 secunde

35:15:23 secunde. Atat a durat "drumul" din Cluj Napoca, Romania pana la Elblag, Polonia. 1100 km (aproximativ 16 ore 59 min). Atat scrie pe un site ca e distanta si timpul pe care il faci pentru a ajunge din Cluj Napoca la Elblag, insa poate am facut mai multi km, am mai deviat (cred) de la traseul facut de situl pe care m-am informat initial. Oricum, de la 17 ore, hai sa zic 20, ca mai pun si opririle pentru "pis-pauza" si "zama calda", mai sunt 15 ore care imi dau "cu virgula". Aaaa, am uitat sa precizez ca poate ar trebui sa pun in calcule si cele 9 ore in care am stat pentru ca nu te poti pune cu tahografele. Pfuuu...manca-le-as tahografele cu tot cu hartie. In aceasta minunata pauza am oprit sa "stam" 9 ore in orasul "NoName". Era prin Polonia, la intrare in Polonia, insa nu am retinut numele din cauza ca dormeam si cand am intrat si cand am iesit din oras. Si, sincer, nu i-am intrebat nici pe ceilalti care e numele ca mi se parea mai interesant si totodata prostesc sa stau 9 ore intr-un oras si nici macar sa nu ma intereseze numele.
Acuma urmeaza sa ma povestesc ce am facut in acele 9 ore de "stat".
Am oprit intr-o parcare, parcarea magazinului Praktiker si apoi ne-am deplasat spre centrul orasului. Am mers vreo 2 km pe jos. E toamna. Anul asta nu am facut nicio plimbare "de toamna", astfel am simtit frigul care ma mangaia la picioare, ma gadila pe spate si ma saruta pe gat. Apoi am gasit ceva gramezi de frunze si m-am aruncat in ele, am facut poze pentru facebook :>. In urma cu vreun an ziceam "poze de hi5", dar acuma toata lumea s-a dat pe facebook, asa ca am schimbat modificarea si acuma e "poze de facebook". Apoi, dupa indrumarile unor stimabili cetateni polonezi am ajuns la mall. Era cald. Mi-am dat jos pe rand bluzele si nu stiam ce sa fac cu fularul. Fularul meu era de fapt o patura mai subtire de culoare roz, insa nu m-a interesat culoarea pentru ca nu ma cunoastea nimeni in orasul asta si imi permiteam tot felul de chestii. Am cutreierat mall-ul si ne-am oprit sa bem o bere. De fapt, sa beau o bere. Apoi l-am convins si pe Mircea sa bem bere. Asa ca am fost 2. Am baut niste beri pana cand s-a inchis magazinul. Aveam timp dar nu aveam unde sa bem. Asa ca am mers la un magazin alimentar si ne-am mai luat beri si ne-am luat si ceva de rontait. Ne-am luat TUC (biscuiti din aia super buni). Mircea imi zicea sa ascund TUC-ul sa nu ne vada politia. poate va intrebati de ce? Pentru ca daca venea politia si ne vedea ca mancam TUC pe strada isi dadeau seama ca TUC-ul merge cu berea si astfel ne descopereau berea care era ascunsa in geaca. O intreaga filosofie. Apoi ne-am intors la autocar de unde am plecat intr-un bar sa ne uitam la meci si sa jucam biliard. Acolo ne-am "imprietenit" cu niste polonezi care inafara de cuvintele "ticket", "bus" si "money" nu stiau engleza. Pe cand eram pregatiti sa ne incaieram, acestia au plecat cu autobuzul. Ei de fapt vroiau sa le dam bani ca sa isi cumpere bilete de autobuz. Culmea. Noi sa le dam bani, noi care aveam numa euroi si lei grei.
Dupa aceea ne-am "dat" cu carucioarele de la Praktiker si ne-am jucat "Stop alarma!" si inca un joc al carui nume nu mi-l amintesc.
Asa ne-am petrecut cele 9 ore de "stat" in orasul "NoName" din Polonia.
Gataaa....ma duc sa fac un dus ca sunt murdar de pe drum, Andreea mi-a spus ca put, asta pentru ca si ea putzea, si mi-a spus ca am dintii galbeni, si asta pentru ca probabil vroia sa imi faca in ciuda ca era mesteca Orbit si eu nu!

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu