duminică, 17 octombrie 2010

Am fost la VAMA

14 octombrie 2010, Obsession The Club - ca asa imi place mie sa alint clubul unde dintr-un procentaj de 100% cam 30% sunt pitipoance, inca 30% cocalari si restu' lume ok. Vreau sa adaug si cei 2 gay pe care i-am vazut la concert. Poate erau mai multi acolo, insa eu am vazut doar 2.

Au intarziat 2 ore. Nu mai aveam rabdare. A tot venit lume, ma uitam sa vad daca cunosc multa lume, mi-am vazut niste colegi, m-am intalnit si cu Ioana vecina de la parter, si uite asa a mai trecut vremea. Aaa mi-am luat si bere, Ciuc - 5 lei. Pret ok pentru Obsession The Club.

Cum au iesit din separeu toata lumea a inceput sa strige, sa fluiere. M-am simtit putin usurat, poate pt ca am asteptat de prea mult timp concertul. S-au instalat fiecare la locul lui si au inceput.
Intro - negativul ala fain de la Cartita. Bestial. Suna atat de bine incat mi s-a facut pielea gaina. Prima data la brate, apoi a urcat usor pe gat, apoi a coborat din nou, insa pe spate. S-a oprit in curea. Si la fiecare vibratie tot mai venea cate un val de "piele de gaina". Era ciudat. Nu mi s-a mai intamplat niciodata sa tina atat de mult "pielea de gaina". Imi placea prea mult, insemna prea mult acel intro. Apoi Cantec de gasit. Imi era sa dor de piesa aia cu toate ca o ascult zilnic.
Apoi au urmat piese si de la Vama Veche. A fost o combinatie foarte reusita intre piesele de pe noul album si cele vechi. Era tot ce isi doreste orice fan Vama.

A durat 2 ore si 50 de minute. In tot acest timp am cantat, am aplaudat, am strigat, am fluierat, am trait.

18 ani, Dumnezeu nu apare la stiri, Pe sarma, 17 ani infinit, Zmeul, V.S.T., Cartita, Vama Veche, Hotel Cismigiu, etc. A fost superb.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu