vineri, 21 ianuarie 2011

Voteaza ELEKTRICKS - Colegiul Tehnic "INFOEL", Bistrita

In data de 12 februarie, la orele 17:00, la Sala Polivalenta din Bistrita se va desfasura a 3-a editie a Cupei liceelor la street dance. Intrarea este LIBERA, asa ca veniti cu mic cu mare sa sustineti echipele favorite.
In acest an vor participat, la nivel de judet, 8 echipe. Primele 3 se vor califica automat la marea finala de la Bucuresti care va avea loc in data de 12 Martie 2011.

Bineinteles ca eu voi sustine echipa Colegiului Tehnic "Infoel" din Bistrita, echipa din care face si scumpa mea sora, Kutzi!!!

Iata prezentarea lor in cuvinte: "Suntem ELEKTRICKS, cea mai electrizata trupa din Bistrita ce reprezinta Colegiul Tehnic "INFOEL" formata din 8 tineri super-talentati cu super-miscari si super-pregatire in ceea ce inseamna dansul. Ceea ce veti vedea este doar o particica din ce inseamna cu adevarat ELEKTRICKS si familia creata in jurul acestei trupe! Orice vot este super-primit de noi si fanii nostrii. Multumiiiiim"



Si prezentarea lor video:



Aici gasesti linkul unde poti vota!


Eu am votat deja cu viitorii castigatori, tu ai facut-o?

3 comentarii:

  1. is cei mai tari...votatzii...:x:x:x

    RăspundețiȘtergere
  2. par interesanti, un clip unde au dansat am putea vedea?

    RăspundețiȘtergere
  3. @whatafy uite aici un dans de la finala din bucuresti:
    http://www.youtube.com/watch?v=UfXd96wdKhY

    RăspundețiȘtergere