sâmbătă, 29 mai 2010

Pentru ca vreau...

Tocmai m-am uitat pe situl oficial al lui Dani Otil. Si citind articolele pe care le-a scris, am ajuns la unul in care spune ca datorita Mihaelei a inceput sa faca si el gesturi de caritate sau donatii, dar bine...gesturi din alea ca lumea, nu ca dai cate un leu sau 2 la vreun cersetor sau la un mos sau o baba care merge schioapa. Gestul lui a fost sa doneze un scaun stomatologic primit de la o firma din Constanta....Bun..Eu vreau sa ajung la urmatorul lucru: daca cineva dintre voi,care va citi acest articol, este/va fi implicat vreodata intr-un act de caritate legat de orice fel, si nu numai in caz de inundatii(cum au fost anul trecut) sau in caz de cutremur(cum a fost cel din Haiti), orice fel de caz de caritate, as dori sa ma anunte si sa ma implic si eu, nu pentru a fii mare si tare si sa vada lumea si sa zica: "uite ma si la asta, face pe smecheru si se crede important", eu vreau doar sa vad cum ma simt facand un lucru bun pentru alti copii sau oameni care o duc mult mai rau decat mine!

va astept cu propuneri!

Un comentariu:

  1. Sa ajuti nu inseamna numai sa daruiesti ceva material :) Poti ajuta un om si cu prezenta fizica , il poti ajuta moral intr-o situatie sau nu stiu ... Mie imi place foarte mult sa ajut , chiar daca nu am material , il ajut cum pot , ascult oamenii , le dau sfaturi si crede-ma ca ma simt foarte bine. Cea mai mare placere o am cand vad ca am putut sa ajut pe cineva si cand cineva este multumit de mine.Incearca te va ajuta mult ... interior . Te vei simti mult mai bine.

    RăspundețiȘtergere