marți, 20 aprilie 2010

As da 10 ani din viata!



Eu spun "Lituania", altii vor spune ca e in Polonia, eu spun "clipe de neuitat", altii vor spune ca e doar o fotografie, eu spun "de 50 de euro alcool", alti vor spune ca e prea mult, eu spun "Floris", altii vor spune dans sportiv, eu spun "nebunie, spontaneitate, rasete, injuraturi, strigate, emotii, stres, microbuz, dureri de spate, frica, betii, chefuri, fete, Petrica, trenul catre Moscova, 2 saptamani in Germania, Stephany, taraf, de 3X femeie, Florica Budusan si Floris", altii vor spune, din nou, dans sportiv. E ceva ce nu ai cum sa exprimi, nu ai cum sa explici celorlalti ce ai simtit, e ceva ce e sudat, ce e tatuat in suflet, e ceva de care nu ai nicio scapare, nici Chuck Norris nu te poate scapa de aceste amintiri frumoase, clipe de neuitat si jur ca as vrea sa fiu din nou in 2006 in acel microbuz de cacat, sa fiu din nou in Etap Hotel, sa fiu din nou langa voi, langa fratii mei...


E doar ceva special, lucru pe care unii oameni nu il intalnesc in fiecare zi, si unii nici macar nu stiu sa profite de acest lucru, insa noi am stiut, am stiut sa profitam de fiecare clipa petrecuta impreuna, am facut sa fie bine, sa fie ok (in pula mea), sa ne simtim bine, si nu stiu....anii au trecut...deja am 21 si nu ca ma simt imbatranit, insa mi-e dor de clipele cand eram copil, cand faceam multe lucruri fara sa gandesc de 1.2 ori, ca nici acuma nu gandesc destul inainte de a lua o decizie, si cum ziceam se simte greutatea varstei, insa daca ar fii ceva care sa se intample din nou macar o data, sa mai simt ce am simtit atunci, sa mai am de pus la "album" inca o nazdravanie alaturi de cei mai nebuni si frumosi baieti din lume as da 10 ani din viata!!

2 comentarii:

  1. Da,Saba! Imi place ce si cum scrii.Pana la urma amintirile sunt si frumoase si mai putin frumoase,dar totul depinde de noi pe care le alegem sa le inmagazinam in sufletel:P.
    Well,acum cand citeam ...mi-am amintit de o seara la Andrei Sabau,la casa matusii sale din parc,tu stand pe un sofa povestindu-ne toate amintirile tale...si erai fericit si eram fericiti la randul nostru ca te ascultam:)

    RăspundețiȘtergere
  2. da, mi-am amintit:))..asa e cand sunt putin sau mai mult ametit..numa' nu imi tace gura...si povestesc de toate:D

    RăspundețiȘtergere