duminică, 7 martie 2010

Fa inconjurul lumii dansand!

Pune-te mai comod pe scaun, inchide ochii si gandeste-te la un loc special unde vrei sa fii. Si sentimentul ala, fiorul ala compara-l cu alta chestie faina: esti intr-o poenita plina de flori si e soare afara si te uiti spre cer si zambesti si sari de bucurie si mai faci un lucru care te face sa te simti mai liber si cazi usor pe spate si visezi..
Vroiam sa ajung la faza ca e fain, e tare fain sa poti sa visezi si ce e mai tare e ca nimeni nu iti poate lua visele astea, nimeni nu te poate face sa te simti vinovat pentru acele vise.

Eu acuma as vrea sa fiu pe un cearceaf pe un camp care sa imi sopteasca tot felul de lucruri pe care unii oameni nu le inteleg, iar eu sa il contrazic si sa ii spun ca de fapt eu am mers pentru a ma relaxa si pentru a uita de viata de oras, plina de gaze, plina de E-uri, plina de bmw-uri si mertzane, plina de politica, de gunoaie. Iar in stanga mea sa fie o sticla rece de bere si in jur prieteni cu care sa discut despre libertate, vise si speranta. Nu e imposibil, insa e ceva ce nu stiu daca o sa se intample vreodata pentru ca tot timpul avem ceva mai "bun" de facut..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu